Categories Politica

Flashmobilizarea Romaniei

In ziua de azi atragerea atentiei nu mai e doar un moft al oamenilor excentrici. Nu, azi atragerea atentiei e contorizata, adica cu cat sunt mai multi ochi beliti la un lucru cu atat tinta belitilor e mai valoroasa. Si aici intervin PR-istii, aia cu tot felul de gargauni in cap care apeleaza la tot felul de tertipuri pentru a promova un produs.

Intr-o Romanie care inca isi cauta identitatea, plina de calugarite convertite la pitiponcism si bulangii convinsi de sexualitatea lor pentru ca moda si trendul o impun, au aparut peste noapte si astia, PR-oii, geniile publicitatii si promovarii.

Pe piata muncii din Romania cum apare o oportunitate de ciocanire in varf imediat incep sa se-nghesuie compatriotii nostri fluturand hartii de absolvire peste noapte a cursurilor de Ciocanar licentiat. Asa sunt si PR-narii astia.

Ai, n-ai talent, baga-te frate ca nu-i nici prea multa munca si pe deasupra e si un job la moda. Pana mea, cum da in CV o functie de PR Manager…Ehh?!

Si uite asa ajungem la problema noastra si anume flashmob-urile. Imi plac la nebunie flashmob-urile, atrag atentia, sunt spectaculoase si sunt…flash…mob. Adica neregizat sau macar daca e regizat fa-l frate sa para nearanjat.

Daca nici asta nu-ti iese atunci fa-l capodopera, spectaculos din cale-afara. In Romania cred ca am vazut doua flashmob-uri bune, in rest… In fine, asta e calitatea flasmob-urilor mioritice, ne-am obisnuit cu produse chinezesti, bai nene dar alte idei in afara de flashmob mai aveti? Nu, nu-mi spuneti de lampioane ca si d-alea m-am saturat, unde nu e flashmob sunt sigur lampioane.

Nu mai pot, m-am intoxicat, am flashmobilie si lampionoza severa…Nici sa nu va ganditi la  focuri de artificii…

Gasim si noi ceva original cu care sa atragem atentia? Mai suntem in stare?