Directionarea continutului unui site pentru o anumita tara pentru a avea mai mult succes cu optimizarile. Daca nu stiti cum puteti obtine cele mai bune costuri optimizare seo in Cluj si toate serviciile de optimizari.
Daca putem detecta tara vizata de un site, putem folosi aceste informatii pentru a imbunatati calitatea rezultatelor cautarii in diferite tari. Pentru a determina tara vizata de un site web, folosim in general urmatoarele elemente:
Domeniile nationale de nivel superior (ccTLD). Aceste nume de domenii sunt asociate cu o anumita tara (de exemplu .de pentru Germania, .cn pentru China) si, prin urmare, spuneti utilizatorilor de internet si motoarelor de cautare ca site-ul dvs. este destinat unei anumite tari.
Unele tari nu permit utilizarea gratuita a ccTLD-urilor. De asemenea, asigurati-va ca ati intrebat in prealabil.
Vom discuta, de asemenea, unele ccTLDs suplimentare (cum ar fi .tv, .me, etc.) ca gTLD, asa cum am observat ca utilizatorii si webmasterii le vad frecvent ca mai generice decat tara ccTLD vizate.
Nu avem o lista exhaustiva de ccTLD-uri pe care le tratam ca gTLD-uri, deoarece o astfel de lista va evolua continuu.
Setarile de directionare in functie de locatie. Puteti utiliza instrumentul de directionare in functie de tara pentru a ne spune ca site-ul dvs. vizeaza o anumita tara.
Utilizati-l numai daca site-ul dvs. are un domeniu generic de nivel superior (gTLD). Nu utilizati daca site-ul dvs. vizeaza mai multe tari. De exemplu, ar fi sensibil sa vizam Canada pentru un site pe restaurantele din Montreal, dar nu pentru un site care vizeaza Francofonii din Franta, Canada si Mali.
Nota: deoarece domeniile regionale de nivel superior, cum ar fi .eu sau .asia, nu sunt unice pentru o singura tara, le consideram ca domenii generice de nivel superior.
Localizarea serverului prin adresa IP. Serverele sunt adesea situate in apropierea vizitatorilor dvs. si pot ajuta la identificarea publicului vizat de site-ul dvs.
Unele site-uri utilizeaza retele de difuzare de continut sau sunt gazduite intr-o tara care are o infrastructura mai buna a serverului web. Prin urmare, nu va bazati exclusiv pe locatia geografica a serverului.
Alti indicatori. Adresele locale si numerele de telefon, limba si moneda locala, legaturile cu alte site-uri locale si / sau utilizarea serviciului Compania mea pe Google (daca serviciul este disponibil) sunt alte indicii care ofera informatii despre publicul tinta al site-ului dvs.
Retineti ca nu folosim metatichete de locatie, cum ar fi pozitia geografica sau distributia, nici atributele HTML pentru directionarea geografica.
Site-urile Web care furnizeaza continut pentru diferite regiuni si in diferite limbi genereaza continut care este uneori acelasi sau similar, dar disponibil pe diferite adrese URL. In general, aceasta nu este o problema atata timp cat continutul este destinat persoanelor din diferite tari.
Va recomandam cu insistenta sa furnizati un continut unic pentru fiecare grup diferit de utilizatori, dar intelegem ca acest lucru nu este intotdeauna posibil.
De obicei, nu este nevoie sa se “ascunda” continutul duplicat prin blocarea accesarii cu crawlere intr-un fisier robots.txt sau prin utilizarea unei metaetichete robot “noindex”.
Cu toate acestea, daca furnizati acelasi continut acelorasi utilizatori cu adrese URL diferite (de exemplu, daca example.de/ si example.com/de/ afiseaza continutul german utilizatorilor din Germania), alegeti o versiune preferata si redirectionati sau utilizati elementul de legatura rel = canonic adecvat.
In plus, trebuie sa urmati instructiunile rel-alternate-hreflang pentru a va asigura ca limba corecta sau adresa URL regionala sunt disponibile pentru persoanele care cauta.